The Fact About webmehr That No One Is Suggesting

Wiki Article

… روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. … روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. … روز قدس روز جدایی حق و باطل است. من از خداوند تبارک و تعالی خواهانم که غلبه بدهد اسلام را بر همه قشرهای عالَم؛ بر همه مستکبرین، مستضعفین را غلبه بدهد. و از خدای تبارک و تعالی خواهانم که برادرهای ما را در فلسطین، در جنوب لبنان و در هر جایی از عالَم که هستند، از دست مستکبرین و از دست چپاولگران نجات بدهد.»

WHOIS is een TCP-gebaseerd protocol aanvraag/reactie die wordt gebruikt voor het uitvoeren van query’s op een database die het mogelijk maakt om te bepalen van de eigenaar van een domeinnaam of een IP-adres op het Internet.

آنها که خود زمان امام را درک نکرده بودند، کلام و روش و منش حضرتعالی را که شاگرد و پیرو آن بزرگوار بودید به خود نزدیک تر یافتند و حساب کجروی ها، انحرافات و اشتباهات اصحاب قدرت را از اسلام اصیل و اصل انقلاب جدا کردند.

آيت الله رفسنجاني اظهار داشت: سياست فعلي ما اين است که سوخت نيروگاهمان را خودمان تهيه کنيم نيروگاه توليد برق را توسعه دهيم و از تکنولوژي هسته اي در کشاورزي و در صنايع ديگر استفاده کنيم.

همسر عبدالله مومنی معتقد است «حتما اتفاق ناگواری افتاده است که از عبدالله هیچ خبری نیست».

It is possible to rename any portion by clicking to the icon that appears, rearrange sections by clicking and dragging them, or delete sections by clicking the icon.

مطرح کردن اینکه بازنشسته شدن رئیس بهشت زهرا آبروی نظام را برده است تازه ترین اقدام این رسانه علیه شهرداری نیست.

وي افزود: البته اين تحريم ها و مشکلات عوامل ديگري هم دارد از جمله اين که اين انقلاب ماهيتي دارد که قدرت هاي صاحب نفوذ نمي خواهند اين انقلاب موفق باشد.

بیانیه سازمان دانش‌آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) درباره محاکمه عبدالله مؤمنی

اگر روند مواجهه رسانه های حامی دولت را در قبال شهرداری تهران در نظر بگیریم متوجه می شویم که آنها در تلاشند تا با استفاده از کوچکترین مسئله ای اقدامات شهردار تهران را زیر سوال ببرند و در لوای آن اهداف سیاسی خود را پیگری کنند.

سعيد حجاريان، محمد عطريانفر و سعيد شريعتي با حضور در ميزگرد ويژه‌اي در استوديوي سيماي جمهوري اسلامي ايران به تبيين ديدگاه‌هاي خود درباره مسائل مختلف نظري، سياسي و اجتماعي پرداختند.

رضایی جدا نشدن از نظام و رهبری را رمز موفقیت افراد دانست و گفت: تجربه ثابت کرده که در کنار رهبر و نظام بودن باعث می شود که بتوان بیشتر برای ملت و نظام خدمت کرد.

«بهبود شاخص‌های عملکردی مالی کشور درزمینهٔ عقد قرض‌الحسنه

Hierdoor wordt de vertrouwelijkheid van gegevens/bericht, en verificatie codes, wat betekent dat hun verbindingen zullen worden waargenomen doorway een derde partij en uw gegevens veilig zijn.

Report this wiki page