وب مهر for Dummies

Wiki Article

این گونه خبر سازی های این رسانه ها مسبوق به سابقه است. به یاد داریم که چندی پیش سایت رجا نیوز خبر از آن داد که علی لاریجانی شب انتخابات به صورت تلفنی به میرحسین موسوی تبریک گفت و این خبر مستمسک روزنامه ای چون لس آنجلس تایمز قرار گرفت تا با استناد آن عنوان کند که "رئیس مجلس ایران پیروزی موسوی را پذیرفته بود اما به ناگاه نتیجه به گونه ای دیگر رقم خورد!"

رهبر فقید انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) سی سال پیش در روز ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هم‌زمان با شروع دور تازه‌ای از جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در لبنان در پیامی، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» تعیین کرد و عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی را به همبستگی اسلامی در این روز بزرگ به منظور حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فرا خواند.

یکی دیگر از راه هایی که باعث افزایش رتبه سایت شما میشود این است که در دیگر سایت ها نظر خود را قرار دهید و لینک اصلی سایت خود را در آن سایت ها یا وبلاگ ها قرار دهید.

 مدیر عامل خبرگزاری ایرنا اخیرادر مطلبی انتقادی علیه سید حسن خمینی نوشته است: « سید حسن خمینی باید بداند هر چه اعتبار و حرمت دارد از جانب توجهات و هدایت های خمینی کبیر و خامنه ای عزیز است، واگرنه از حیث شرایط عمومی نظیر سوابق مبارزاتی، علم، مدیریت و امثال آن ویژگی ممتازی در ایشان سراغ نداریم تا جایگاه فعلی اش را ناشی از آنها بدانیم.»

هاشمي رفسنجاني همگان به ويژه فعالان در عرصه سياست را به رعايت اخلاق و تقوا دعوت كرد و گفت: رعايت نكات اخلاقي، توصيه‌هاي اسلام و نحوه عملكرد ائمه در برخورد با مسائل جامعه و مردم مي‌تواند نظام اسلامي را به عنوان الگوي جهاني مطرح سازد.

امروز سه دهه پر فراز و نشیب از روزی که امام راحل(ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کرد می‌گذرد و با توجه به این که مبارزه مستضعفین با مستکبرین و تلاش برای احیای اسلام و حاکمیت قوانین اسلامی، مطلوب وجدان‌های بیدار و فطرت‌های پاک و سالم است، امروزه روز قدس به نمادی برای مبارزه با ظلم و ستم و تلاش برای احیای حقوق همه مظلومان جهان تبدیل شده است و در این روز نه تنها مسلمانان، بلکه همه ستمدیدگان و مستضعفان و آزادی‌خواهان و عدالت‌خواهان جهان، یک‌صدا بر سر ظالمان و مستکبران جهان فریاد می‌زنند و حقوق تضییع شده محرومان و مظلومان جهان را از قدرت‌های سلطه‌جو و تمامیت‌خواه طلب می‌کنند.

مطرح کردن اینکه بازنشسته شدن رئیس بهشت زهرا آبروی نظام را برده است تازه ترین اقدام این رسانه علیه شهرداری نیست.

یکی از مندرجات در مهر شرکت، نام شرکت به‌صورت کامل است. برای مثال اگر شما یک شرکت تضامنی دارید باید نام شرکت را به‌طور کامل قید کنید و از حذف قسمتی از نام شرکت تحت عنوان و شرکا و … خودداری کنید.

نه، خودش به هیچ وجه از ریاست مجلس خبرگان استعفا نخواهد داد. مگر اینکه مجلس خبرگان در سال آینده، هنگام انتخاب هیات رئیسه، زیر فشار به هاشمی ریاست هاشمی رای ندهد و گر نه هاشمی در مقام رئیس مجلس خبرگان باقی خواهد ماند؛ زیرا هاشمی باقی ماندن در مسند ریاست مجلس خبرگان را تکلیفی برای خودش و لازمه تثبیت و بقای نظام می داند.

از سوی دیگر شایعات هولناک و به شدت نگران کننده‌ای که در مورد سلامتی عبدالله مومنی منتشر شده، همسر او را وحشت زده و خواب را از دیدگان فرزندان بیگناه‌اش ربوده است، وضعیتی که دستکم با شنیدن صدای پدر برای چند لحظه می‌تواند تا حدی از شدت آن کاسته شود؛ خواسته‌ای کوچک که بیش از یک‌ماه است از آنان دریغ شده است.

این كه هر رسانه هرچه دلش خواست بنویسد و آن را منتشر كند درست نیست و باید به آن برخورد كرد. این تذكر رهبری اهمیت فوق العادهای دارد.

متن کامل اظهارات آقای دستغیب به نقل از "سایت رسمی" ایشان به این شرح است: حضور محترم اعضاى خبرگان رهبرى سلام عليكم

عضو جامعه روحانيت مبارز هرگونه جسارت و اهانت به ساحت امام و بيت ايشان را حرام دانست و بيان داشت: جايگاه بيت حضرت امام بايد همواره حفظ شود.

بدین ترتیب این بار سند خود را دادم اما سفارشات لازم را هم کردم که مباد غفلتی که دادستان قبلی تهران مرتکب شده بود تکرار شود و پای واسطه هایی به ماجرا باز شود که به جای دادخواهی و دفاع از حق مظلوم و محاکمه ظالم، دست اندرکار تهدید و بی آبرو کردن یک فرد در خانواده و نزد آشنایان و همسایگان شوند و از دیگر سوی آبروی دستگاه قضا آن هم در کشوری اسلامی را به قیمت مصون ماندن ظالمان، چنین ارزان بفروشند. البته این را هم بگویم که در این جلسات که برای بررسی گزارش هایی از وقوع شکنجه و اعمال ناشایست انجام گرفته در زندان ها و پیگیری حوادث بعد از انتخابات تشکیل شده بود، باری از من پرسیدند که آیا تداوم جمع آوری اسناد شکنجه و تجاوز و کشتار مردم را به مصلحت می دانید و آیا ممکن نیست که این اسناد به دست نااهلان بیافتد؟ که من نیز در پاسخ گفتم این اسناد را در مکان محفوظی نگهداری می کنم و در صورت دستیابی به نتیجه، از بین خواهم برد و تاکید کردم که اسناد تجاوز و شکنجه هیچ مایه افتخار نیست که بخواهم آنها را در صندوقچه ای نگهدارم و یا بر دیوار بیاویزم. اسنادی است برای دستیابی به عدالت و ستاندن حق مظلوم از ظالم متجاوز که بعد از دستیابی به نتیجه، مرجح آن است که نابود شود و بوی متعفن و صورت آزاردهنده ظلم نهفته در آن از بین برود.

Report this wiki page