Rumored Buzz on طراحی سایت اختصاصی

Wiki Article

شرکت طراحی سایت و بهینه سازی سایت وب سازان مرصاد ( دئووب ) با داشتن کادری مجرب و کارآزموده در زمینه مشاوره، طراحی، دیجیتال مارکتینگ و … توانسته موفقیت خود را به همگان ثابت نماید و جزو معدود شرکت هایی است که دارای چندین گواهینامه از شرکت های معتبر دنیا میباشد.

من شنیدم استفاده از المنتورها و یا افزونه ها پیشنهاد نمیشه و بهتره که کدنویسی انجام بشه !

بررسی و آنالیز رقبای کسب و کار شما و گرد آوری کلیه نیازها.

طراحی سایت به شما کمک می کند که بتوانید خدمات یا محصولات خود را که به صورت افلاین و سنتی بوده است و به دنیای دیجیتال معرفی کنید و بتوانید از مزایای دنیای دیجیتال به نفع کسب و کار خود استفاده کنید.

بعد از اینکه در مرحله طراحی وایر فریم محل قرار گیری عناصر سایت مشخص شد حال نوبت به طراحی گرافیک سایت می رسد. منظور از طراحی گرافیک سایت این است که با استفاده از نرم افزار های مخصوص این کار به طراحی وایر فریم رنگ و لعاب داده و با توجه به نوع کسب و کار اینترنتی که قرار است با سایت راه اندازی شود رنگ بندی و گرافیک سایت طراحی می شود.

قیمت پایه برای طراحی سایت اختصاصی از ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

اختصاصی بودن یک سایت به نوع سفارشی بودن آن از جانب مشتریان بستگی دارد. که در سایت تماما اختصاصی تمامی موارد از ابتدا تماما با توجه به پلن های صاحب سایت اعلام میشود. در سایت نیمه اختصاصی، موارد اصلی با توجه به نیاز صاحب سایت از ابتدا کدنویسی میشود ولی سلایق تیم طراحی وب سازان مرصاد ( دئووب ) در آن دخیل است.

مدت زمان لازم برای راه طراحی وب سایت اندازی یک سایت اختصاصی چقدر است؟

طراحی استارت آپ چه اهمیتی دارد؟ اگر شما دارای یک ایده ی نو هستید و میخواهید آن را در بستر اینترنت به صورت تجارت الکترونیک گسترش دهید نیازمند طراحی سایت هستید.

شما می توانید همینک با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما برای ایجاد کسب و کار مجازی خود یا طراحی سایت بهره مند شوید.

مزیت سایت اختصاصی نسبت به وردپرس یا سایت با قالب آماده چیست؟

در کنار آمار، درصد تاثیر گذاری در کسب و کار های طراحی سایت آنلاین بیشتر است و نرخ تبدیل مشتری به خرید بیشتر از کسب و کار های سنتی است.

افزایش اعتبار تجاری برای افرادی که در این زمنیه فعالیت دارند بسیار حائز اهمیت است. درنظر بگیرید دو شخص در یک زمینه برای مثال رستوران در حال فعالیت هستند. یکی از این افراد اعتبار تجاری برایش مهم است و برای رستوران خود بخصوص ظاهر آن هزینه میکند و دیگری افزایش اعتبار برایش مهم نیست و این کار را انجام نمیدهد.

بازنشستگان در گیلان و خوزستان: افزایش مستمری‌ها قبل پایان ماه اعمال شود

Report this wiki page